Weekend Update

I helgene har jeg endel faste ritualer. Er det loppemarkedsesong drar jeg pa jakt etter gamle skatter. Ellers stikker jeg alltid innom Tonica Vintage og UFF Underground, for gode deals. H&M, Zara og Vero Moda er bra for trendshopping. Jeg liker som sagt a shoppe alene, men treffer gjerne venninner til lunch. Hva er deres faste ritualer?

My weekends usually consist of a couple ingredients. Shopping, flea market bargain hunting, coffee runs or meetings friends for lunch, going out for drinks in the evenings, and relaxing on Sunday. I truly enjoy my weekends and try to make the most of each one, although they run by pretty fast. How do you girls enjoy spending your weekends?

8 tanker på “Weekend Update

  1. Hej Silje! Du har jättebra veckoslut! Jag spela min gitarr och skriver på min blogg på veckoslut..Och titta på movie med min pojkvän 🙂 Hoppas har du en bra dag! Puss puss 🙂

  2. Høres jo ut som noen herlige helger du har da:) Jeg må nok holde meg i skinnet når det gjelder shoppingen, men jeg bruker som regel å dra ut en av dagene, og ellers litt vandring på markedene osv. Deilig å bare gå rundt en lørdag formiddag med en latte i hånden og se på mennesker:)

  3. Heeelt enig!!! Morsomt å titte med venninner, men shoppingen funker best alene!! Tonica Vintage?? Det ringer en bjelle… Men husker ikke hvor det ligger….Fin blogg!!

  4. 6K聊天室,080中部人聊天室,聊天室交友,成人聊天室,中部人聊天室,情色聊天室,AV女優,AV,A片,情人薇珍妮,愛情公寓,情色,情色貼圖,情色文學,色情小說,色情,寄情築園小遊戲,AIO交友愛情館,情色電影,一葉情貼圖片區,色情遊戲言情小說,情色論壇,色情網站,微風成人,成人電影,嘟嘟成人網,成人,成人貼圖,成人交友,成人圖片,18成人,成人小說,成人圖片區,微風成人區,成人網站,免費影片,色情影片,自拍,hilive,做愛,微風成人,微風論壇,AIO情趣用品,情色,成人,A片,自拍情趣用品,色情,成人影片,色情影片,免費A片情趣用品,成人網站,A片下載,日本AV,做愛情趣用品,美女交友,A片,辣妹視訊,情色視訊情趣用品,色情聊天室,聊天室,AV,成人電影

Legg igjen en kommentar